24 Ağustos 2016

BİTİRDİĞİM ÜRÜNLER #8 - BAKIM ÜRÜNLERİ

Selam.
En son bitenler yazımı Mart ayında yazmışım ve o zamandan beri kullanıp, bitirdiğim ürünler evde adeta bir çöplük dağı oluşturmuş. Çok fazla ürün olduğu için kısa kısa söz edeceğim ve bitirdiğim tüm ürünleri acilen geri dönüşüme göndereceğim.



Revox At Kuyruğu Şampuanı: Bu şampuanı kullananlardan oldukça olumlu yorumlar duyuyordum ve bende denemek istedim. Saçlarımda hızlı bir uzama gözlemlemesemde, saç dökülmesini aza indirdiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Yalnız saçlarımı çok fazla kuruttu. Saç kremsiz ve duş sonrası yağsız kullanılacak bir şampuan kesinlikle değil. Sırf bu yüzden tekrar tercih etmeyi düşünmüyorum.

Gliss Million Gloss Şampuan: Gliss'i denemem için arkadaşım vermişti. Aylardır bende ve bir türlü kullanım sırası gelmiyordu. Nihayet bitirebildim. Kullanıcı yorumlarında saçları inanılmaz yağlandırdığını okudum. Benim saçlarım kuru olduğundan hiç yağlanmıyor. Bu yüzden yağlandırması benim için çok iyi oldu:) Saçı çok fazla ağırlaştırıyor. Tabi tekrar gidip satın alacağım ve memnun kaldığım bir şampuan asla değil. Gliss'in beğendiğim çok fazla seçeneği var.

John Frieda Luxurious Volume Şampuanı & Saç Kremi: John Frieda markası ile ilk kez tanışmam arkadaşımın Almanya'dan bana bir serisini getirmesiyle başladı ve yıllarca devam etti. Özellikle saçlarım sarıyken, sarı saçlara özel serisine bayılıyordum. Bu serisi ile de tanışmam bir tester ile oldu. Tester şampuanı kullandım ve saçlarımdaki hacime, fönlü gibi dalgalara inanamadım. Hemen gidip büyük boyunu satın aldım. Saçlarım inanılmaz gür ve kalın telli olmasına rağmen, benim saçlarıma bile hacim vermeyi başarabildi. Üstelik saçı derinlemesine temizliyor ve muhteşem kokuyor. Saçlarında hacim ve dolgunluk isteyenler bu şampuanı mutlaka alınacaklar listelerine not etsin;)


Farmasi Yumurta Proteinli Saç Maskesi: Daha önce yumurta proteinli şampuan kullanmıştım ve çok beğenmiştim. Bir de maskesini sipariş ettim. Saçları onarmaya, beslemeye yardımcı oluyor. Ben hiçbir zaman 10 dk. boyunca bekletemesem de, saç kremi gibi kullandım ve 1-2 dk. dan sonra duruladım. Saçları yumuşatması, bakım yapması ve nemlendirmesi oldukça güzel. Tekrar alabilirim.

Farmasi Argan Yağı ve Pamuk Özlü Saç Maskesi: Yine bir Farmasi alışverişimde sipariş etmiştim. Saçları nemlendirmesi gayet iyi fakat kokusu nedense beni çok rahatsız etti. Hatta pamuk içeren başka ürünlerimden de soğudum bu maskeden sonra. Tekrar tercih etmem sanırım. Baskın bir kokusu var.

Loreal Elseve Arginine Direnç Saç Maskesi: Loreal direnç serisinin tüpte olan saç kremini kullanmıştım ve inanılmaz sevmiştim. Bu da aynı seriden ve büyük boy olduğundan satın almıştım fakat bunu hiç beğenmedim. Klasik işe yaramayan, anlık yumuşaklık veren bir maske. Tekrar almayacağım. Bitsin diye avuç avuç uyguladım hatta:)


Cosmed Hair Guard: Gramajı fazla olsa verdiğim paraya asla üzülmez, hatta 3-4 şişe alır stok yapardım ama malesef gramajına göre fiyatını pahalı bulduğum bir saç kremi. Yoksa saçları bebek saçının yumuşaklığına çeviren, içeriğine güvenilir sayılı saç ürünlerinden. Yaklaşık 3 şişe falan bitirmişimdir bu kremden. Belki çok özlersem indirimde yine satın alırım.

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı: Neredeyse tüm bitenler yazımda bu yağdan bir adet vardır. Saç bakımı konusunda birçok şampuan, saç kremi ve saç bakım yağı kullanmış biri olarak söylüyorum ki, uygun fiyatlı alınabilecek en güzel, en etkili yağ. Saçı asla ağırlaştırmıyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Evimde şuan 2 şişe de yedek var. Arada başka markaları denesem de, dönüp dolaşıp tekrar aldığım bir saç bakım ürünü.

Gliss Kur Saç Bakım Yağı: Mesela Gliss'in bu ürünü de uygun fiyatlı ama ben yine de Elseve'den yanayım. Bunun yapısı biraz daha kalın ve zor emilen türden. Saçınızı ağırlaştırabilir. Elseve daha ince ve kolay emilen türden. Gliss'i zor bitirdim. Hatta uzun saatler evde kalacaksam, komple tüm saçıma uygulayıp, saç bakımı yapar gibi bekletip, saçlarımı yıkadım.

Gliss Saç Köpüğü: Watsons alışverişi sonrası kasada sorulan, "indirimli ürünlerden ister misiniz?" sorusuna yanıt için, almak için almış olduğum bir ürün. Duş sonrası uygularsanız, sizi tekrar duşa sokmak zorunda bırakan bir saç köpüğü. Saçları yapış yapış yapıyor ve 2 hafta yıkanmamışsınız görüntüsüne sebep oluyor:) Zaten şuan şişe tamamen dolu ve malesef kullanamayacağım.


Duş jelleri hakkında kokusu dışında söylenecek en fazla ne olabilir bilemiyorum. Le Petit Marseillais (asla adını bir daha yazamam) ve Yves Rocher pamuk içerikli. Bahsettiğim maskeden sonra bu harika kokan duş jellerinden bile soğudum :( 


Palmolive zaten sürekli kullandığım ve bitirdiğim bir marka. Yalnız Body Butter olan yoğun kokulu serilerini kesinlikle kışın öneriririm. Yazın inanılmaz bayıcı olabiliyor. Akdeniz Bitkileri yeni bir seri ve harika kokuyor. Thermal Spa ise zaten daimi favorim.


Neutrogena Temizleme Jeli: Evde temizleme jelim kalmadığı için marketten aldığım geçici bir üründü. Dermokozmetik olmadığı için tekrar satın almam ama temizlemesi oldukça başarılıydı.

Cyrene Cleansing Oil: Cyrene markasını ne kadar çok sevsem de bu yağını pek sevemedim. Tüm yüzünüzü ovarak, makyajınızı bu yağ ile akıtıyorsunuz ve suyla temas ettiğinde tüm makyajınız akıp gidiyor, cildiniz köpürerek temizleniyor.* Tabi bu üzerinde yazan. Yıkadıktan sonra o yağlı his asla geçmiyor ve üzerinden bir kez daha başka bir temizleme ürünü ile yıkamak gerekiyor. Bu da bana o kadar zahmetli geldi ki, zaten ben yüzümü bir ürün ile yıkıyorum ve tek seferde arınıyor. O zaman yağ kullanmamdaki amaç ne? O yüzden tekrar satın almayacağım.

La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli: Bu jeli o kadar çok sevdim ki, şuan evde kocaman pompalı bir şişede yedeğim bulunuyor. Hassas/Karma ciltler için öneriliyor. Benimde yazın cildim hassas ve karma oluyor. Tüm makyajı, yağı, kiri tek seferde, üstelik avucunuza sıkacağınız nohut kadar bir temizleme jeli ile yapıyor. Jelin köpürmesi için ben yardımcı temizleyici olarak temizleme süngeri ya da konjac sünger kullanıyorum. Favorilerin favorisi temizleyici ürünüm <3


Yves Rocher Kayısılı Peeling: Çoook öncelerden yaptığım bir stoktu ve zorla kullanarak bitirdim. Anlık parlama ve temizlik hissinden başka bir özelliği yok. Ha bir de cildi çizmekten :( Tanecikleri inanılmaz sert. Tekrar almayacağım.

Nip+Fab Peeling: %3 Glikolik ve salisilik asit içeren bir peeling olduğundan, gündüzleri mutlaka güneş koruyucu ile dışarı çıkmanız gereken bir ürün. İçerdiği asitlerden dolayı, ciltteki ölü deriyi temizleyerek, taze yenilenmiş bir cilt sağlıyor. Üstelik uzun süreli kullanımda ciltte sonradan oluşan sivilce ve güneş lekelerininde renginin açılmasına yardımcı oluyor. Tüm bunları gerçekten de yapıyor. Benim bu ilk tüpümdü ve şuan peelingin ambalajı değişti. Şuan kullandığım yeni ambalajlı fakat içerik olarak aynı. Tek sıkıntısı gözeneklerinin çok sert olması. Sivilceli cilde asla uygulamayın ve göz çevrenize temas ettirmeyin. Ben haftada 3 kez duşta gözeneklerim açılmışken uygulamayı tercih ediyorum. Bittikçe tekrar alabilirim.


La Roche-Posay Termal Su: Cildimin sanırım en çok sevdiği dermokozmetik marka, La Roche-Posay'dir. Her ürününü sevdiğim gibi termal suyunu da sevdim. Gönlümün 1. La Roche-Posay termal su. Kızaran cildimi, güneş yanıklarımı, her türlü sorunumu anında yatıştırıyor ve kızarıklığını alıyor. Tekrar tekrar satın alacağım.

Farmasi Termal Su: 2. olarak sevdiğim ise Farmasi termal su. La Roche-Posay ile aynı özelliklere sahip fakat en büyük sorunu gözlerimi yakması. Gözlerim kapalı olsa bile, ıslanan kirpiklerim gözlerimi çok yakıyor. Bunu önlemek için ise sıktıktan hemen sonra gözlerimi kuruluyorum. Uygun fiyatlı olduğu için 2 adet stokladım.

Avene Termal Su: Termal su için gittiğim eczanede, görevli bayanın ısrarı üzerine ve bir de Avene'i denemek için satın aldım. Üstelik 2 adet satın aldım ve birini anneme verdim. Açıkçası bugüne kadar kullandığım en kötü termal su. Musluk suyu bile daha şifalıdır :( Çünkü cildimde biraz kızarıklık olsun onu bile yatıştıramıyor. Püskürtmesi de o kadar ince ki sıktım mı, sıkmadım mı derken anlamadan bitti. Tekrar asla almam. La Roche-Posay ya da uygun fiyatlı alternatif için Farmasi'den şaşmam.


Nuxe Makyaj Temizleme Suyu: Gül suyu içerdiği için cildime çok iyi geldi. Hem tonik gibi, hem de yüz makyajımı temizlemek için kullanıyorum. Kampanyalı denk gelirsem satın alabileceğim bir ürün.

Garnier Argan Yağlı Çift Fazlı Temizleme Suyu: Bu tarz market markalarını ben sadece kaş, göz ve dudak makyajımı çıkarmak için kullanıyorum. İlk kez çift fazlı bir ürünü çok sevdim. Kokusu, performansı oldukça güzel. Yağlı bir his bırakmıyor. Tekrar alabilirim.

Garnier Express Çift Etkili Temizleme Suyu: Bakmayın 3 şişe bitirdiğime, sanırım Migros indiriminden stok yapmıştım ki, zar zor bitirdim. Gözlerimde yağlı his bırakmasından ve gözlerimi yakmasından hiç hoşlanmadım. Asla almayacağım ürünler kategorisine girdi. 


Nivea'nın geçtiğimiz kış aldığım deodorantı ve roll-onları. Kullanım tarihleri geçtiği için mecburen atmak zorundayım. İçlerinde en çok Pure&Natural olanı sevdim ama bu yıl bu şişeden hiçbir mağazada denk gelmedim. Umarım kalkmamıştır. 


Nivea Duşta Vücut Kremi: Duştan sonra vücudumu nemlendirmek oldukça sıkıcı geldiği zamanlar duşta vücut kremi gerçekten kurtarıcı oluyor. İpeksi etkisi saatlerce sürüyor. Sevdiğim ve sıklıkla aldığım ürünler arasında.

Ceradolin Nemlendirici Losyon Su Bazlı: Bu marka ile etkinlikte tanışmıştım ve çok memnun kaldım. Yaraya, yanığa her türlü cilt zedelenmesine uygulanabiliyor. Cilt doktorum yüzüme nemlendirici olarak da kullanabileceğimi söylediğinden beri öyle kullandım. Her evde bulunması gereken kremlerden. Bir de yağ bazlı olanı var, o çok daha yoğun. Onu kışın kullanıyorum. 

Burberry Body Vücut Sütü: Bitirme projemde olan bir vücut losyonuydu. Parfüm setinin içinden çıkmıştı. Sıradan nemlendiriciliği olan, güzel kokan bir vücut ürünü.


DermoSkin BB Krem: Yine bir eczaneci bayanın ısrarı üzerine aldığım, başlarda sevdiğim bir üründü fakat zamanla rengi koyulaşmaya başladı. Zaten rengi oldukça pembe alt tonluydu, iyice pembeye dönüşünce kullanmayı kestim. Tekrar almayacağım.

Clarins 50+ Güneş Koruyucu: UVA-UVB ışınlarından koruyan, koruyuculuğuna güvendiğim ve spreyli kullanımı ile oldukça sevdiğim bir güneş kremi. Geçtiğimiz yazdan kaldığı için malesef atıyorum. Güneş koruyucularının çoğunun kullanım ömürleri ne yazık ki 12 ay oluyor.


Rituel De Beaute Burun Bandı: Şu ara oldukça popüler olan bir burun bandı. Bim marketlerde ve Rossman mağazalarında satılıyor. Çok fazla siyah nokta sorunum olmadığından olsa gerek, çok sevemedim. Gözlerimden yaş gelene kadar acıtıyor :( Kullanmadan önce burun bölgenize sıcak su buharı tutarsanız, gözeneklerinizin yok olmasına daha faydalı olacaktır.

Caudalie Duş Jeli: Minik bir tester olsa da, büyük boyunu almadan önce insanın biraz da olsa ürün hakkında fikri oluyor. Ezilmiş üzüm kokan, oldukça temiz içerikli bir marka. Köpürmesi standart duş jellerine göre az. Büyük boyunu satın almayı düşünmem.

Clinique Göz Makyaj Temizleyici: Her Clinique setinden çıkan bu mor şişeli temizleyici ile ben hiç anlaşamıyorum. Oldukça yağlı bir bitişi var. Sırf bitirmek için kullandım.

Nuxe Kuru Yağ: Cildimde, vücudumda kullanmayı ne kadar seviyorsam, saçımda kullanmayı da o kadar sevmiyorum. Çünkü saçlarımı oldukça ağırlaştırıyor ve yağlı his bırakıyor.

Bioderma Atoderm Duş Jeli: Benim cildimi çok kuruttuğu için, Bioderma Atoderm Intensive (beyaz şişe) olanını (1 lt.) tercih ettim ve ondan inanılmaz memnunum. Zararlı içerikler bulunmayan, sabun içermeyen bir duş jeli. Kuru ve çok kuru ciltler için öneririm. Yüz ve vücut temizliği için kullanılabiliyor.


Anatomicals El Sabunu: Bana firma tarafından gönderilmişti. Kokusu harika. İçerikleri de temiz fakat fiyatları sanırım biraz pahalı. BillStore ve Douglas mağazalarında satılıyor.

Parmex Aseton: Yıllardır vazgeçilmez aseton markam. Elleri biraz kurutsa da, ojeleri güzel çıkarıyor.

Bio True Lens Solüsyonu: Lens takmaya başladığımdan beri en çok memnun kaldığım solüsyon. İnsan göz yaşına en yakın üretilen lens solüsyonu.

Febreze Oda/Çamaşır Kokusu: Çok kalıcı olmasa da, oldukça güzel kokan sprey serisi. En fresh en beğendiğim White Flowers oldu.


Dalan D'olive El Kremi: Dalan markasını çok seviyorum. Bu minik kremleri de çantada taşımalık ve çok pratik oluyor. Nemlendirmesi oldukça güzel.

Dalan D'olive Saç Bakım Kremi: Paraben, silikon içermemesiyle artı puanı hak eden, saçları yumuşacık yapan, doğal kokusuyla güzel bir saç kremi. Büyük boyu alınabilir.

Dalan D'olive Yoğun Bakım Kremi: Bu ise kesinlikle favorim. Yoğun yapısı, onarıcı etkisiyle yaz-kış favorim. Tekrar tekrar aldığım bir krem.


Dermokil Kil Maskesi: Mağazalarda şuan bu minik tüplerden bulamasam da, oldukça severek kullanmıştım. Cildi nemlendirerek yumuşacık yapıyor. Denk gelirsem mutlaka alacağım.

Avene Hydrance Krem: Sanırım bunu da krem yokluğundan ve elimdeki testerları azaltmak için açmıştım. Yapısı bana hafif geldi. Cildimin kuru bölgeleri kremi hemen emdi ve yetersiz kaldı. Büyük boyunu satın almam.

Nuxe Creme Fraiche De Beaute Nemlendirici Krem: Daha önce bu kremin "riche" daha yoğun versiyonunu kullanmıştım. Bu normal versiyonunu karma ve yağlı ciltlere tavsiye ederim. Anında emilen, oldukça güzel nem sağlayan bir krem. Riche versiyonu bir tık daha yoğun ve geç emiliyor.

Avene Cicalfate Krem/Merhem: Cicalfate'nin mucizesiyle tanışmam bu minik tüple başladı. İnanılmaz kalın yapılı, çok etkili bir krem. Sivilcelerime 2-3 gün uyguladım ve sivilcelerimden eser kalmadı. Tedavi edici, onarıcı etkiye sahip. Çocuklarda bile güvenle kullanılabiliyor. Şuan büyük tüpünü satın aldım ve evimden eksik etmeyi düşünmüyorum.

Blistex Med Plus: Bu minik şişeden sanırım 2 adet daha bitirmiştim toplamda. Geceleri yatmadan önce sürüyorum ve kuruluktan parçalanacak dudaklarımı bile bir gecede tedavi ediyor. Blistex'in stick versiyonunu da satın aldım fakat, böyle kavanozda olan kadar iyi gelmedi bana. Tekrar böyle versiyonunu satın alacağım.

Çooook uzun bitenler yazım nihayet sona erdi. Yakın zamanda da biten kozmetik ürünlerimi yazacağım.
Hoşçakalın...

10 yorum:

  1. Dolu dolu bir bitenler olmuşş maşallah darısı benim başıma :) Ben en cok avene termal suyu sevmiştim sivilce tedavisi döneminde. Farmasinin ürününü alayım diyordum aslında ama göz yakıyorsa kaçayım zaten çok hassasım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir de La Roche-Posay i dene istersen

      Sil
    2. onu da deneyip sevmiştim küçük boyunu. Dönüşümlü alayım en iyisi kafam karıştı :(

      Sil
  2. Eline sağlık canım güzel bir yazı olmuş gelsin indirim kampanyaları yenileri ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bakarsan şu ara kozmetik diyetindeyim ve evdeki stokları tüketiyorum:) Yine de bakım ürünlerinden bitenler yenilenecek tabi

      Sil
  3. Maşallah dedim direk şampuan, duş jeli, diş macunu hariç bitirmem ürünleri uzun sürüyor :D La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jelini merak ettim içlerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son Mart'ta yazmıştım o zamandan beri biriktirdim :) Effaclar gerçekten çok iyi bir temizleyici ;) Ciltteki tüm kiri, yağı temizliyor aynı zamanda çok fazla kurutmuyor.

      Sil
  4. Ne kadar çok ürün bitmiş özellikle de saç ürünleri tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl dolu dolu bir yazı olmuş! Farmasi 'nin yumurtalı maskesi ve cosmed hair guard 'ı hemen araştıracağım.
    Loreal mucizevi yağ ve Palmolive Thermal Spa benim de favorilerimden.
    Temizleyici yağlardan MAC 'i öneririm, yoğun göz makyajı yaptığım zamanlar severek kullanıyorum.
    Daha önce termal su olarak Avene kullanmıştım ve sevmemiştim, La Roche Posay a bakayım bir de. Teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  6. Avene cicalfate ve elseve mucizevi yağ için tamamen aynı şeyleri düşünüyoruz. Ben Avene termal suyu da çok severek kullanıyorum. Ama aklımda uriage veya farmasi de var. Keşke farmasi de eczanelerde satılsa da alabilsek. Katalog kozmetiğini hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...